Briti ajalehed reageerivad Meghani ja Harry intervjuule

Selle nädala enim räägitud intervjuu andis uskumatuid paljastusi selle kohta, miks Sussexi hertsog prints Harry ja Sussexi hertsoginna Meghan Markle lõpuks Briti kuningliku pere rindeülesannetest lahkusid.



Harry ja Meghani istumine koos Oprah Winfreyga oli sündmuste televisioon parimal tasemel, kogudes varajase teabe kohaselt hinnanguliselt 17,1 miljonit vaatajat Nielseni andmed. Selles arutas paar, kuidas nad tundsid, et Briti ajakirjandus on neid väärkoheldud. Eelmisel aprillil nad teatas et nad ei tegele enam Ühendkuningriigi nelja suurima tabloidiga, kirjutades ajalehtede toimetajatele saadetud kirjas, et „kinnitust ja kaasatust ei toimu”, sest nad ei paku enam end klikkide sööda majanduse valuutaks ja moonutamine. '

Intervjuu on Ühendkuningriigis eetris kell 21.00. esmaspäeval - kuid Briti ajakirjandus, mida paar on pikka aega kritiseerinud, ei oodanud õhtust ülekannet, et kajastada.

Siin on, mida mõne rahva ajalehe esikülgedel oli intervjuu kohta öelda.

Daily Mail

{'pinSubbuzzImages': true, 'collection': [{'index': 0, 'number': 1, 'has_caption': false, 'image_type': 'jpg', 'image_src': 'https: // img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03 /8 /17 /asset /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg ',' pildid ': { 'mobile': {'height': '1335', ​​'url': 'https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03 /8 /17 / asset /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg? resize = 990:*',' width ':' 990 '},' originaal ': {' kõrgus ':' 755 ',' url ' : 'https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03 /8 /17 /asset /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703-1615223464-3. jpg ',' width ':' 560 '},' standard ': {' height ':' 843 ',' url ':' https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03/8/17/asset/0795b0d045b3/sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg?resize=625:*','width':'625'},'wide ': {'height': '1335', ​​'url': 'https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03 /8 /17 /asset /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg? resize = 990:*',' width ':' 990 '},' idx ': 0,' original_src ':' htt ps: //img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03 /8 /17 /asset /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg ' , 'image_src': 'https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03 /8 /17 /asset /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703- 1615223464-3.jpg ',' nojs_src ':' https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed-static /static /2021-03 /8 /17 /asset /0795b0d045b3 / sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg? output-quality = auto & output-format = auto & downsize = 360%3A%2A '},' original_src ':' https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed- staatiline /staatiline /2021-03 /8 /17 /vara /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg ',' laius ': 560,' kõrgus ': 755,' omistamine ':' Daily Mail ',' id ':' 126631188 ',' external_link_text ':' ',' external_link_url ':' ',' has_external_link ': false,' description ':' ',' thumbnail_crop ': {' height ' : '755', 'width': '560', 'x_offset': '0', 'y_offset': '0'}, 'thumbnail_src': 'https: //img.buzzfeed.com /buzzfeed- staatiline /staatiline /2021-03 /8 /17 /vara /0795b0d045b3 /sub-buzz-10703-1615223464-3.jpg 'alt =' Päikese rea esileht ds 'Meg: ma tundsin end suure kirjas suure enesetapuga ' />Päike



Rase Meghan ütles Oprahile, et ta ei saanud abi, kui ta seda palus, hoolimata sellest, et ta tundis enesetappu negatiivse ajakirjanduse rünnaku ja paleeelu ilmsete topeltstandardite tõttu.

Esilehel tunnustati ka paari eelseisva teise lapse, tüdruku, sugu, kes peaks sündima suvel.

Päeva täht

Daily Stari esilehel on kirjas Päeva täht

See oli sõnamängud ja löögid Daily Starile, kes juhtis intervjuule pühendatud esikülge ja väitis, et seda ei saa vaatama jääda.



Tagasi hoidmata soovitas tabloid, et paar paneb kaamerate etteaste.

Eestkostja

Eestkostja Eestkostja

Guardiani esmaspäevane kaas rääkis intervjuu tulutoovast külgetõmbest, mis on Ameerika publiku seas juba populaarseks osutunud.

Kui aga intervjuu Suurbritannias eetrisse jõudis, oli teisipäevaks uus kaanepilt.

Eestkostja Eestkostja

Daily Telegraph

Daily Telegraph



Daily Telegraph tõi paralleele kuninganna Rahvaste Ühenduse päeva kõne vahel, mis viitas perekonnaga ühenduses olemise tähtsusele - hoolimata kuningliku perekonna väga ilmsest lõhest.

Vastates kriitika intervjuus tehtud Briti ajakirjandusest, Ian Murray, ajakirja tegevjuht Toimetajate Selts , lükkas tagasi ja nimetas süüdistusi 'vastuvõetamatuks'. Organisatsioon esindab ajakirjandusvabadust ja tal on ligi 400 liiget; Murray kiitis, et tal on rekord 'rassismi välja kutsumisest'.

On tõesti kummaline, et paar on Ühendkuningriigi meediat rünnanud väidetavalt oma eraellu sekkumise tõttu, kuid on siiski mitmel korral USA meediale avanenud, viimane sündmus on eilne intervjuu Oprah Winfrey'ga, mis mängib kogu maailmas publik, 'ütles Murray.

Ühendkuningriigi meedia ei ole kunagi vältinud tähelepanu juhtimist võimul, kuulsusel või mõjuvõimul olevatele inimestele. Kui mõnikord on esitatud küsimused ebamugavad ja piinlikud, siis olgu nii, aga ajakirjandus pole kindlasti rassistlik. ”

Veel sellest